niedziela, 22 października 2023

Festiwal Traw i Kwiatów Jesieni, ciąg dalszy...

 Arboretum Wojsławice w jesiennej odsłonie czaruje odwiedzających gamą barw. Znajdziemy tu rudości, zielenie, żółcie, czerwienie i wszystkie ich odcienie, podkreślane mocniejszymi plamami kolorów, kwitnących jesiennych kwiatów. Tak więc, niech ten piękny ogród zaczaruje zaglądających tu, bo ja już jestem zaczarowana od wielu, wielu lat...  💚

W poprzednim wpisie zaprosiłam gości mojego bloga do galerii z kompozycjami jesiennymi, myślę że inspirując się nimi można się pokusić na skomponowanie podobnych :)

A w drugim bloku zdjęciowym, spójrzcie moimi oczami na jesienny ogród arboretum, zapraszam...



































Zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości, ale mam nadzieję że nasz wspólny spacer po jesiennym arboretum uznacie za udany :)

3 komentarze:

  1. Cudowne zimowity, a jesieni jakoś niewiele:)
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bo to ciepła, złota polska jesień, dopieściła nas w tym roku :)

      Usuń
  2. Dziękuję za wspaniały wirtualny spacer. Zaskakuje mnie to, że te wysokie trawy nie łamią się na wietrze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń