wtorek, 24 grudnia 2019

:)))

WESOŁYCH ŚWIĄT!!!




2 komentarze:

  1. Urocze są te bałwanki :)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Nie wiem jak zacząć... bo to dość osobisty temat a my znamy się ( w tym momencie tylko z netu) bo ogólnie to wydaje mi się że aż :). Chciałam nawiązać do Twojego komentarza, który napisałam u mnie na temat odczucia świąt. Postanowiłam napisać (wtrącić swoje trzy grosze) bo sama przez taki etap przeszłam. Ale pomyślałam sobie, że skoro ,,zazdrościsz mi tego podejścia do świat" to może jednak twoja podświadomość i dusza tęskni za tym, a może i serce? Tylko teraz smutne emocje blokują? Bo często uczucie zazdrości jest pewną formą tęsknoty. Może warto spróbować? Warto podtrzymać coś dobrego i nie dać odejść temu do czeluści ciemności i zapomnienia.Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń