niedziela, 24 maja 2020

Spacerkiem...

Po deszczu, ale przed nami więcej takich dni, według prognoz ;). Zieleń stała się zieleńsza, kwiaty odświeżyły przykurzone sukienki, chwasty ruszyły do natarcia, naturalna kolej rzeczy...



Rododendrony nie lubią mojego ogrodu, ale ja jeszcze się nie poddaję, walczę ;). W zeszłym roku posadzona, Królowa Jadwiga, twarda sztuka, choć jeszcze niewielka, pokazała swój królewski majestat.



Przy niej Władysław Jagiełło wygląda jakby był giermkiem a nie królem ;)



Dwa zdechlaki w trakcie reanimacji nie mają prezencji fotograficznej, jeden odratowany w zeszłym roku, przesadzony do wielkiej donicy, może pokaże coś ciekawego, ale jeszcze chwilę muszę poczekać na kwitnienie.

Nowe nabytki, magnolia Yellow River, jeszcze w donicy, pójdzie na miejsce stałe dopiero po kwitnieniu, tak jak i kielichowiec chiński.



Nowa odmiana pelargonii, bardzo mi się podoba, udany zakup :)



Posadzony w zeszłym roku dereń China Girl będzie kwitł, bardzo mnie to ucieszyło 😍



Jakie to szczęście, że dziesięć lat temu przeniosłam się na wieś i choć zdrowie nie pozwala utrzymać ogrodu w należytym porządku, wcale mnie to nie zniechęca, cóż, w moim ogrodzie przyroda rządzi się sama, z moją bardzo, bardzo niewielką ingerencją.



4 komentarze:

  1. Piękny ogród, piękna wiosna, ale ta pelargonia mnie ogromnie zadziwiła, jeszcze takiego cuda nie widziałem! Pozdrawiam i życzę dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, odmian pelargonii jest co niemiara i co jedna to ładniejsza, choć moimi ulubionymi są te z grupy Rosebud, cudne różyczkowe.

      Usuń
  2. "Przy niej Władysław Jagiełło wygląda jakby był giermkiem a nie królem ;)"
    Bo powiedzmy sobie szczerze, gdyby nie Jadwiga, Jagiełło byłby nikim ;)
    U mnie też popisu nie daje :)
    Pozdrawiam Zielonajagódko,
    Efkaraj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, ależ mi zrobiłaś niespodziankę :)
      Masz rację, Jogajło do dzisiaj hasałby po litewskich lasach, marząc albo i nie o jakiejkolwiek koronie ;)

      Usuń