piątek, 15 maja 2020

Ogrodowe smaki.


Szczypiorek



8 komentarzy:

  1. Szczypiorek w tym stadium jest bardziej ładny niż smaczny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty ma też jadalne, ale fakt, w takiej fazie przyjemniej na niego patrzeć niż go jeść ;)

      Usuń
    2. Ooo? Nie wiedziałam, że kwiaty tez można jeść. Dzięki :)

      Usuń
    3. Jak najbardziej, szczególnie polecane do jadalnej dekoracji potraw :)

      Usuń
  2. Uwielbiam szczypiorek i uwielbiam jego kwiaty. Pozwalam mu zakwitnąć bo te główki są takie śliczne. Ja mam siedmiolatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka lat temu kupiłam go jako szczypiorek czosnkowy, ale okazał się zwykłym szczypiorkiem wieloletnim, rośnie wszędzie, sieje się wszędzie, ale mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie :)

      Usuń
  3. Mój Bombel, koziołek sarny, uwielbiał taką grządkę i chętnie w niej się zaszywał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale, ale to wcale się Bombelkowi nie dziwię ;):)

      Usuń