niedziela, 27 października 2019

Kombinacje.


Zaczęłam się bawić w łączenie tabel, żmuuuudne to, na razie dałam sobie spokój, do jutra, jakiś zaczątek już jest.

Znalazłam też bardzo ciekawą informację, artykuł z zeszłego roku, więc całkiem świeżutki, jutro będę przekopywać internety by to potwierdzić, to byłby dla mnie złoty bonusik. 
...żeby tak było, żeby tak było, żeby tak było... 


 https://www.poradnikzdrowie.pl/diety-i-zywienie/diety/dna-moczanowa-jaka-diete-stosowac-w-ataku-dny-moczanowej-aa-bPhg-XuVd-dQWc.html

4 komentarze:

  1. Chyba jeszcze na wszelkie drożdże musisz uważać, czyli chleby na sodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, a ja tak lubię chlebuś. Alternatywą może być chleb gryczany fermentowany i chyba pieczywo chrupkie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dokładnie tak jak pisze osoba powyżej - trzeba wyeliminować produkty zawierające drożdże. Jestem ciekawa moich następnych wyników, okaże się na ile jedzenie miało wpływ na kwas moczowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa Lenko jak mi to wyjdzie. Muszę poszukać czy nieaktywne drożdże też trzeba wyeliminować, bo one są dla mnie źródłem vitB. Pozdrawiam.

      Usuń