czwartek, 28 września 2017

***



Jestem piękny i uroczy................po SPA ;)
Właśnie wróciliśmy, po stresie, radość i ulga. Takiego tchórza to świat nie widział, jakby szczotka była siekierą a maszynka piłą łańcuchową. 


  
Nastały smutne dwa dni, dwa pogrzeby. Koniec każdego życia to smutek dla rodziny i znajomych. Jednak inaczej przyjmujemy odejście osoby w wieku zaawansowanym a inaczej młodego człowieka, który nie miał najmniejszego powodu by odejść z tego świata a jednak odszedł, z wyboru. 



6 komentarzy:

  1. Też ostatnio byłam na pogrzebie. Smutek, żal i poczucie bezsilnosci.
    Żeby samemu wybrać śmierć trzeba być bardzo nieszcześliwym albo bardzo chorym, albo jedno z drugim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki żal,jeśli odchodzi człowiek w młodym wieku,u nas tez ostatnio pożegnaliśmy bardzo młodego człowieka,młodość czasami ogranicza wyobrażnię i tak to się kończy.Piesek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie tego pojąć. Zaraz też zadzwoniłam do córy i jej przypomniałam -gdyby się coś waliło, rzucasz wszystko, bierzesz torebkę i wracasz do domu-, odpowiedziała -wiem-,...uffff...

      Usuń